توضیحات دوره
معاونت آموزش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار کرد
وبینار رایگان تخصصیتحول در طراحی و ساختوساز مجازی (VDC)
زمان و ساعت برگزاری دوره: ساعت 14 الی 17 یکشنبه 25 شهریور 1403
وبینار رایگان تخصصی
تحول در طراحی و ساختوساز مجازی (VDC)
معرفی ابزارهای Enscape, Lumion, Twinmotion, Unreal Engine
زمان و ساعت برگزاری دوره: ساعت 14 الی 17 یکشنبه 25 شهریور 1403با ارائه گواهینامه حضور برای افراد حاضر در وبینار
این وبینار به صورت ضبط شده برای ثبت نام کنندگان در بخش محتوای دوره در دسترس است
اهداف برگزاری:
این وبینار به صورت ضبط شده برای ثبت نام کنندگان در بخش محتوای دوره در دسترس است
اهداف برگزاری:
در این وبینار تخصصی، به بررسی نقش و اهمیت ابزارهای پیشرفته تجسم سهبعدی در فرآیندهای طراحی و ساخت و ساز مجازی (VDC) خواهیم پرداخت Enscape، Lumion، Twinmotion و Unreal Engine از جمله نرمافزارهایی هستند که توانستهاند با ارائه قابلیتهای منحصر به فرد، فرآیندهای VDC را بهبود بخشیده و همکاری میان تیمهای مختلف را تسهیل کنند این وبینار به شما کمک میکند تا با امکانات و کاربردهای هر یک از این ابزارها در راستای افزایش کارایی، دقت و هماهنگی در پروژههای VDC آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای نیازهای پروژههای خود داشته باشید.
سرفصلهای وبینار:
1 ) مقدمه و معرفی VDC در صنعت ساخت و ساز:- تعریف و اهمیت VDC در مدیریت و اجرای پروژههای ساخت و ساز
- تفاوتهای کلیدی بین BIM و VDC
- نقش تجسم و رندرینگ در ارتقای فرآیندهای VDC
2 ) نقش Enscape در بهبود فرآیندهای VDC:
- معرفی Enscape و یکپارچگی آن با ابزارهای VDC مانند Revit
- مزایای Enscape در افزایش سرعت و کارایی تجسم مدلهای VDC
- مطالعه موردی: استفاده از Enscape در پروژههای واقعی VDC
3 Lumion (تجسم واقعگرایانه و هماهنگی در VDC
- امکانات Lumion برای رندرینگ سریع و واقعگرایانه در محیطهای VDC
- نحوه ارتباط و هماهنگی Lumion با مدلهای VDC
- نمونههای موفق از استفاده Lumion در پروژههای VDC
4 Twinmotion (ابزار تعاملی برای تیمهای VDC
- معرفی Twinmotion و قابلیتهای آن در بهبود تعامل و هماهنگی تیمهای VDC
- مزایای استفاده از Twinmotion برای تجسم زنده و ارائه مدلهای VDC
- مقایسه کیفیت و کارایی Twinmotion با سایر ابزارها در محیط VDC
5 Unreal Engine (توسعه تجربیات واقعیت مجازی و تعاملی در VDC
- معرفی Unreal Engine و کاربردهای آن در توسعه واقعیت مجازی و تعاملی برای پروژههای VDC
- نحوه ایجاد محیطهای تعاملی و تجربیات واقعیت مجازی برای تیمهای VDC
- مثالهایی از پروژههای موفق با استفاده از Unreal Engine در زمینه VDC
6) مقایسه نهایی و جمعبندی ابزارها در فرآیندهای VDC
- تحلیل و مقایسه ابزارهای Enscape، Lumion، Twinmotion و Unreal Engine در فرآیندهای VDC
- راهنمایی برای انتخاب بهترین ابزار تجسم در راستای نیازهای VDC پروژه
- بررسی آینده ابزارهای تجسم در توسعه VDC
مخاطبان وبینار:
ارائه دهنده مطالب:
مهندس قاسم آریانی :
-
دانش آموخته رشته های مهندسی عمران، و تکنولوژی معماری
-
مشاور در تدوین دستورالعملهای مدلسازی اطلاعات ساخت (BIM)
-
منتخب Expert Elite در سال 2018 توسط شرکت Autodesk
-
عضو تیم توسعه دهنده نسخههای قبل انتشار Revit از سال 2016 برای شرکت آتودسک
-
سخنران کنفرانسهای متعدد بینالمللی BIM
-
مدرس و پیادهسازی کننده BIM در شرکت ها و سازمانهای متعدد
-
مولف و مترجم کتب متعدد نرمافزارهای Revit
نظرات