با ما تماس بگیرید

02188255942


وبینار جایگاه و نقش معماران در برنامه‌ریزی تأمین مسکن

تاریخ انتشار: 1403-06-03 11:40:01
دسته‌بندی: اخبار و رویدادها

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به منظور ارتقای دانش و توانمندی‌های متخصصان حوزه معماری و برنامه‌ریزی مسکن، وبینار «جایگاه و نقش معماران در برنامه‌ریزی تأمین مسکن» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این مرکز، این وبینار از ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه، 7 شهریور ماه 1403، در سامانه آموزش الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.bhrc.ac.ir/course/12482 برگزار خواهد شد.

در این وبینار، علاقه‌مندان و مهندسان معماری و شهرسازی با سازوکار و مؤلفه‌های برنامه‌ریزی مسکن، تعاملات نهادی و تخصصی در این حوزه، و همچنین وظایف معماران در فرآیندهای برنامه‌ریزی و تحقق بخشیدن به برنامه‌های مسکن آشنا خواهند شد. همچنین، تحلیل و آسیب‌شناسی جایگاه معماری و معماران در برنامه‌های توسعه و تأمین مسکن در ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در پایان، راهکارهای متعددی برای ارتقای نقش معماران در برنامه‌ریزی مسکن ارائه می‌شود تا علاوه بر افزایش کارآمدی در این زمینه، به مسائل موجود نیز پاسخ داده شود.

لازم به ذکر است که حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی الکترونیکی حضور اعطا خواهد شد. علاوه بر این، محتوای دوره پس از پایان آن به‌صورت ضبط شده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.