با ما تماس بگیرید

02188255942


وبینار آشنایی با سیستم ساخت قاب سبک فولادی (LSF)

تاریخ انتشار: 1403-06-03 11:15:40
دسته‌بندی: اخبار و رویدادها
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف ترویج صنعتی‌سازی ساختمان، وبینار آشنایی با سیستم ساخت قاب سبک فولادی (LSF) را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، این وبینار با همکاری انجمن‌های "تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان" و "سیستم ساختمانی قاب‌های سبک فولادی سردنورد شده ایران" از ساعت 14 الی 17 روز دوشنبه 5 شهریور ماه 1403 در سامانه آموزش الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.bhrc.ac.ir/course/12473 برگزار می‌شود.
در این وبینار، علاقمندان و مهندسان رشته‌های عمران و صنعت ساختمان با روند صنعتی شدن ساخت و ساز و تأثیر آن بر کارایی، کیفیت و پایداری پروژه‌ها، انواع سیستم‌های ساختمانی در جهان و جایگاه سیستم LSF، نکات نهادینه شده در سیستم LSF، رفتار سازه‌ای فولاد سردنورد شده و مزایای آن نسبت به فولاد گرم نورد شده، مبانی عملکردی و ساخت سیستم قاب سبک فولادی، اصول صحیح ساخت دیوارهای باربر و غیر باربر داخلی و خارجی، و همچنین استانداردهای بالادستی مرتبط با سیستم LSF، دامنه کاربرد و فرصت‌های آتی این صنعت، و نمونه‌های اجرایی موفق سیستم LSF در ایران آشنا خواهند شد.
خاطرنشان می‌گردد حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی الکترونیکی حضور اعطا خواهد شد. ضمناً پس از پایان دوره، محتوای دوره به‌صورت ضبط شده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.